On the road…

Ieri am fost cu gasca din facultate la o bere, a fost ziua cuiva, s-a lasat cu mese si pahare sparte, cu discutii despre “care e cel mai puternic muschi al corpului…? :d”….spre final cand oricum nimeni nu mai intelegea nimiq si majoritatea se gandea la SHAORMA din Floreasca (mmmm!!!)…. Cat de diferiti suntem fata de acum 6 ani? Cat de diferit ne distram acum fata de petrecerile din primii ani de facultate? Cat de mult ne-am instrainat? Hehehe…si gandindu-ma la asta, nici n-am reusit sa ma ametesc…:( Acum? Acum avem responsabilitati, muncim mult, (cineva imi spunea ca a preferat sa vina in seara aia pe jos pana la bar pentru ca nu mai stia ce inseamna “afara”…), suntem dubli (adiq ducem vieti casnice, in doi…)…asa s-a marit gasca acum si e ok, si tot acum avem mai putine sa ne spunem, petrecem mai putin timp impreuna pentru ca ne intalnim rar, nu mai suntem la facultate…Atunci? Atunci eram “on the road” in orice moment al zilei, ne intelegeam din priviri cand era de “chiulit” si de mers la o bere, nu trebuia sa fie ziua cuiva sa ne intalnim intr-o seara (de obicei in Tei :P)…atunci eram mai putini si mai entuziasti si pierdeam nopti fara mila, stiam ca lucruri nebanuite ne asteapta si ca avem tot timpul si toata forta din lume sa le depasim…era ceva in aer, diferit de acum…Pe la finalul serii, mi-am dat seama ca te instrainezi de cineva in masura in care il lasi si nu te implici…Si tu esti cel de care trebuie sa “tragi” ca sa nu se indeparteze cineva de tine si sa nu te indepartezi de grup…”On the road” suntem deci si acum…dar e un altfel de drum, mai constient, mai plin, pe care tot ce conteaza e sa fim impreuna ca si atunci!… 

Leave a comment