Cand ai prieteni, asa cum sunt ei…

Eram la inceput in syno si am primit un mail care m-a ajutat mult:

<<Subject: Ajutati-o si pe alexandra sa inteleaga 🙂

“You Are My Sunshine
My only sunshine.
You make me happy
When skies are grey.
You’ll never know, dear,
How much I love you.
Please don’t take my sunshine away

Cand s-a enervat din cauza unui spam:

<<Mda…Si ion era pe casa si-l lua inundatia… dar el nu a vrut sa plece pt ca era credincios si dumnezeu il va salva. De trei ori a venit barca de salvare si de 3 ori Ion a zis ca are incredere in dumnezeu ca-l va salva. Si uite ca l-a luat apa si a murit ca prostu. Normal ca ajunge dumnezeu si-l intreaba de ce nu l-a salvat ca a avut atata incredere in el. Si evident ca ia dumnezeu registrul si-i zice: ba ioane aici scrie ca am trimis 3 barci de salvare…Pupici ingerasul meu mic si tantalau!>>

Cand e curios:<<De ce? Cine e? E frumoasa? Te cunoaste? Sa stiu cum il cer.>>

Cand se grabeste:<<Unde este intalnirea azi?La ce ora pleci de la syno?>>

Cand se scuza:<<acele cuvinte sper ca doare tare.:D incerc sa ajung.p.s. saptamana viitoare nu stiu al cui este randul dar, ma duc la nunta. de joi sau vineri plec din buc, asa ca…>>

Cand face o invitatie:

<<buna dracii mei, data: maine, 6 07.2006, ora: 19.30 locatia: che passa are loc conferinta dp-istilor amatori si profesionisti cu invitat special B.B. care nu stiu ca functie are.
subiectele pe lista:
1. ce prost e unu care s-a ars pe piele de fiecare data cand a fost la mare anu asta.
    cine mai vrea sa-si dezvaluie rosetile de pe piele e invitat sa-si recunoasca prostia.
2. pro si contra vama veche.
3. furtuna din vama veche si constanta.
4. pentru acelasi imbecil inrosit trebuie facut un plan de marketing care are ca finalizare achizitionarea de huse de matiz pentru a inclocui husele matizului ars cu tigara de el.
5. betie crunta…
cum e posibil ca personajul care face aceasta invitatie sa fie absent, subiectele zilei sunt si la alegerea vostra sau la nimereala.
90 % insa sunt sanse sa ajung si eu.>>

Cand intampina:

<<draga aiaciu,
iti uram bun revenit in tarisoara noastra de maxim succes pe plan international. ne bucuram tare tare mult ca te vom revedea, speram ca mai voioasa si mai dilie ca niciodata. am sa vin pregatit cu una bucata laptop ciordit, asa ca vino cu aparatul sau cu cd-ul sau cu stickul sau cu orice alt device ce poate stoca date, si o sa vedem uluitoarele poze din tarile vecine (evident niste tari de cacao din care banuiesc ca abia asteptai sa pleci si sa revii in tara noastra senzational de mistoaca). apropos sa nu uiti miile de cadouri pe care le-ai facut rost de acolo pentru dragii tai fosti colegi, bytheway eu vroiam un tricou de la echipa de fotbal “rapid viena”. daca nu mi-ai adus…
whatever, iertati-mi aberatiile: sunt cauzate de o raceala de succes (asa ca si tara noastra) ce-mi produce (pe langa alte milioane de bucurii) si o fierbinteala puternica ce produce la randul ei o ameteala puternica, pe care incerc din rasputeri sa o tratez cu ceai cu rom, dar pentru ca s-a terminat romul am pus wischi  care are un puternic efect de ameteala asupra creierului meu aflat deja in stare de somn latent…. (si oricum romul s-a terminat ieri, ceaiul cu 2 ore inaintea romului, wischi inca mai am, iar eu beu de vineri seara… pana azi dimineata ultima portie)
si cum m-am plictisit sa scriu chestii fara noima, chiar acum ma apuc sa scriu un chestionar… ce o sa iasa… va las sa ghiciti si singuri. ba nu va las: o sa iasa un chestionar de real succes asa ca si tarisoara noastra :)) >>

Cu drag…

Leave a Reply

