Minunata libertate

O prietena mi-a trimis un link si astfel am descoperit minunata libertate a altora. O libertate frumoasa, un curaj nebun si un exemplu de urmat (de ce nu?!?):

Pe ici, pe colo

In lunile de vacanta ce vor urma (caci da! intru oficial in concediu!), am timp sa ma gandesc si sa visez la o astfel de viata si poate imi revin si cu scrisul pe blog. 🙂

(“Multe lucruri s-au intamplat de cand nu ne-am mai vazut.”)

4 Responses to Minunata libertate

  1. DoDu says:

    Nu stiu daca o sa-ti revii, ca susti blogosfera feminina, pentru asta o singura vacanta nu e de ajuns. Iti propun sa susti blogosfera maculina, o sa vezi rapid diferentele de tonus muscular si emotional

  2. aiaciu says:

    Inca nu am renuntat sa citesc si de obicei citesc fara sa fac discriminare de sexe. Iar de revenit, nici eu nu stiu… poate daca ma sustine blogosfera feminina pe mine… :)))

  3. Fiindca ai participat la SuperBlog 2008, vroiam sa-ti multumim inca o data ca ne-ai fost alaturi la prima editie. Totodata, avem si o veste buna: organizam si

    SuperBlog 2009 – acum, cu sponsori din mai multe domenii, premii mai valoroase si repartizate mai echilibrat. Am imbunatatit multe dintre aspectele pe care ni le-ati semnalat anul trecut si speram sa continuam impreuna aceasta competitie.

    SuperBlog 2009 incepe astazi, insa inscrierile continua. Daca ai timp si inspiratie, te invitam sa te inscrii. Poti afla procedura de inscriere accesand
    http://pcnews.ro/2009/09/11/superblog-2009-primele-detalii/
    iar aici este publicat comunicatul de presa din care poti afla care sunt sponsorii si premiile de anul acesta:
    http://www.swissplan.biz/stiri/SuperBlog-2009,

    precum si prezentarea in imagini a galei de premiere de anul trecut.

    Astazi s-a publicat deja prima proba la http://pcnews.ro/2009/10/15/superblog-2009-ziua-1/

    Daca te inscrii pana luni, 19 octombrie 2009, la ora 9AM, primesti un bonus de 30 de puncte din partea noastra.

    Iti dorim succes si speram sa te vedem printre participanti si castigatori!
    PCNews.ro si SwissPlan.biz

  4. aiaciu says:

    Iata ca am mai dat peste niste oameni frumosi si curajosi aici: http://viataprinbalonulroz.blogspot.com/
    E foarte frumoasa libertatea inimii si mintii ! 🙂

Leave a Reply

