Pentru prietena mea de departe

Am o prietena de care imi este  foarte dor si in plus, astazi e ziua ei de nastere. La Multi Aaaaani, draga mea! Am cautat prin mailurile vechi de yahoo pe care le schimbam odata, si mi-am adus aminte cu drag de multe lucruri: copiutele din facultate (marca ALIO :)), telefoanele nenumarate pe care ni le dadeam cand aveam de facut vreun proiect, reuniunile din preajma licentei pentru a rezolva grilele propuse, petrecerile din Tei, chiulurile de la cursuri finalizate intr-un bar via Dorobanti, diminetile reci de examen cand ne beam cafeaua pe Bastiliei, inghitind cu noduri din cauza emotiilor, preumblarile dupa tot felul de carti, pe la ambasade si la British Council. Eram (si inca vreau sa cred ca suntem!) o gasca mare si vesela. Cand incepeam sa ne sunam unul pe altul la telefon, tineam conferinte intregi. De la lucruri grave, legate de examene si proiecte, ne pierdeam ore in sir si ajungeam sa vorbim cate-n luna si-n soare. Apoi o luam de la capat caci ne dadeam seama ca n-am stabilit exact cum vom face proiectul X. Era o verva si un entuziasm in aer pe care de atunci nu il mai regasesc decat rar si niciodata in forma de atunci – memoria imi imbraca prietenii si intamplarile din anii facultatii intr-una dintre cele mai calde si mai dragi lumini imaginata vreodata. O sa postez aici cateva dintre mailurile (putine!) pe care le mai am de la ea (sper sa mai primesc in curand si altele!):

Aici era vorba despre unul din multele proiecte “aseiste”:

“hai salut mai, ce faci..inca mai dormi?…sau m-ai uitat cu proiectele…trimite-mi si mie la uml sa vad cum arata

ruxi” (prin 2003)

Aici am ajutat-o cu ceva (habar n-am ce-a fost!):

“bah, eshti super dulce, merci, sa stii ca pentru mine conteaza foarte mult chestia ca incerci sa ma faci sa trec peste problema asta, si sa stii ca si io ma gindesc la tine si o sa-tzi fiu alaturi orice probleme ai avea… dar itzi doresc din tot sufletu sa fi o.k.. .te pup si io… noapte buna… cred ca mai degraba spor la invatzat… sau la ce faci tu acum” (28 ian 2003)

De la mesaje siropoase, trecem tot la mailuri despre proiecte (cica nu e deloc corect sa ma refer la lucrarile din scoala cu denumirea de “proiecte”, dar noi asa le ziceam!):

“ce faci mai…e 2.10 noaptea si ma plictisesc de nu mai stiu ce sa fac…si desi sint obosita nu pot sa dorm…vezi ca abia astept chefu ala…te rog io sa-mi trimitzi si mie adresa de mail a lui sica …k…cam atit….. (4 feb 2003)

Aici deja plecase:

“fataaaaaaaaa

ce faci tu….

cum itzi merg povestile de dragoste?

tzine-ma la curent

io sint super bine…e tare rau aici…numai palmieri caldura de 36 de grade, tipi misto, un campus ca in beverly hills, si numai petreceri noaptea…asa ca nu ma mai tzin pe picioare……abia astept sa dorm puztin…ca nu se poate fara somn….

da aici timpu e preztios……

si aeru conditzionat ma omoara

te pupik si tzine-ma la curent”

Dupa ce a mai trecut timpul, imi povestea ce a mai facut pe-acolo:

“heheheh….muah muah…. stai linistita, si io voiam sa scriu…ca in ultimul timp am acces la net o gramada, sint iar in
murcia, stau fata in fata cu universitatea, si mi-a dat cineva un card de acces la net aici, asa ca am in fiecare zi 3-4 ore…., msn nu am

sint binisor…am inceput sa lucrez, da subti, la fostu bar 2 zile, ca aveau deja personal, si ma lasa asa pe ochi frumosi sa lucrez acum…si am mai gasit la un restaurant…de vro 3 zile, da e cam complicat, vine multa multa lume, si totu e nou pt mine…ma stresez..hehehe….vreau sa mai caut, ca sint aici de vro 3 sapt…

primu stadiu a fost ca nu gaseam nimik de lucru…deprimata, acu stadiu 2…am de lucru cat sa supravietuiesc si sa nu mai scot bani de pe card…astept urmatoarele faze…adica, imbogatirea rapida.-….hehehehe cam atat….

tu?ce noutati mai ai te pupic si mia scrie-mi….” (prin 2005)

Cand i-am trimis eu un mail luuung:

“fetita, ma bucur de un mail asa lung……

ma sperii cu coloana, ce ai? sper ca nimik grav….

aici au venit caldurile rau, azi sint 40 la soare, tot zic ca ma duc la plaja, da nu reusesc sa ma scol mai devreme de 2……

de casatorit nu cred ca ma mai… asa ca deocamdata sint turiist p-aici cu drept de sedere pana la jumatea lui iulie…asa ca mai vedem…..

pai tu ziceai ca vrei mare, ca te duci la greci, si acu iar planuiesti munti….cu coloana ta…..stai intinsa la soara, ca e tare bine……

noutati, nu stiu…..tu scrie-mi cand ai timp….

pupici si ai grija de tine” (18 mai 2006)

Siii cand am invitat-o la nunta:

“fetitzaaaaaa………………………..

CASA DE PIATRA……

 inca nu pot sa ma obisnuiesc cu ideea….hehehe…..cind ne intilnim o sa fii maritata si la casa ta….hehehe, nu pot sa ajung, ca nu imi dau liber…..

 vad ca pina la urma o sa fie nunta eleganta, cercu militar……..frumos, io am fost la o receptie ceva acolo…si mi-a placut mult………..

 abia astept poze… sa nu ma uitzi……

 sa ai vreme frumoasa si sa fii fericita, iti doresc din suflet…..

 pupici” (24 aprilie 2007)

 

Acum eu sunt nevasta gospodina iar Rux tot cu ochii dupa mauri frumosi… 😛 Cu drag. 😉

 

 

Leave a Reply

