Oameni

Cunosc oameni care ma inspira. Imi plac cel mai mult cei care imi dau sentimentul ca : “Uite, se poate si asa!” despre lucruri pe care mi le doresc sau as vrea sa le am sau sa le pot face. Oamenii care se iubesc si isi afirma dragostea cu sinceritate, dragalasenie si intr-un mod asa copilaresc incat te fac sa iubesti iubirea si s-o (re)inchipui in chipul iubitului de langa tine – ii iubesc pentru darul lor. Oamenii care vorbesc frumos, liber si inteligent incat ai vrea sa ii ai tot timpul in jurul tau, sa fie prietenii tai cei mai buni iar prin oglindire sa fii si tu mai bun – ma fascineaza pentru tot ce nu sunt eu. Oamenii care iti sunt dati, fara ca nici macar tu sa nu stii de cand, de ce, de unde, oamenii pe care i-ai invatat pe de rost, dar tot timpul ii descoperi iar si iar, oamenii la care nu poti sa renunti caci sunt ca un viciu frumos, si oamenii cu care ai cele mai mari batalii din care niciodata nu iesi invingator – sunt prietenii mei. Oamenii ca mine si ca tine se intalnesc, vorbesc, se iubesc, se lupta, traiesc. Fara mine si fara tine n-ar mai fi intalnirea, vorba, iubirea, lupta, viata.

One Response to Oameni

  1. andreutza says:

    sunt om, deci iubesc!

Leave a comment