Framantari

Iar am ore in care nu prea pot sa dorm si stau cu ochii deschisi pe intuneric gandindu-ma la singurul aliment care s-a incapatanat sa stea in frigiderul nostru (un iaurt!), dar fiindu-mi prea lene sa ma ridic din pat si sa ii acord toata atentia mea. In rest, imi visez pe rand problemele – in fiecare noapte cate una. In vis, fiecare problema are cate o rezolvare mai mult sau mai putin fericita. Sper ca in viata reala toate sa aiba un final fericit. Infrunt fiecare zi cu curaj sau cel putin asa mi se pare mie. De citit? Am de gand sa fac un drum la Kilipirim in weekend si cam atat (tot cu Marquez sunt!). Am auzit o stire la radio conform careia se va face film dupa cartea lui Salman Rushdie – “Copii in miez de noapte” – cu colaborarea autorului la scenariu. Azi a inceput si postul Craciunului. Planuri de sarbatori? Well, se vede ca n-am chef. Inca o noapte lunga dinaintea unei zile cu soare. 🙂

Leave a Reply

