Repaos prelungit

Nu mai sunt interesanta sau cel putin n-am mai “facut pe interesanta” pe blog de ceva timp. Dar inca imi place de mine! 😛 De la o prietena am primit o sugestie de petrecere a timpului liber intr-un mod cat se poate de intelectual plus o posibila si frumoasa explicatie a blogurilor despre lectura si carti. Intre timp, am fost in Grecia unde am mancat mult, am facut alergie la “mersul cu autocarul” si am respirat flori rosii, mare sarata si paine calda. Mai jos am pus o poza din cea mai frumoasa zi de care am avut parte acolo si cu marea cea mai limpede si mai verde pe care o pot naste “vederile de trimis acasa”. 

Marea asta mi-a sublimat cu totul imaginatia. O sa revin cu lecturi noi, daca nu cu alte vesti! 😉

3 Responses to Repaos prelungit

  1. Hei, Smurfito!
    Ma bucur ca v-ati intors si ca te-ai/v-ati relaxat >:D<
    Foarte ‘calma’ fotografia ‘ceea.. pacat ca n-a fost atat de frumos tot timpul. 🙂

    Cand facem un munte?

    😀

  2. aiaciu says:

    🙂 Facem un munte deeee nisip, deeee ciocolata, deeee…?!?! Well, acum serios: mergem cand va fi vreme buna, ce zici?! 🙂

  3. Smilla says:

    ce frumoasa poza… 🙂

Leave a Reply

