Critici

T.O. Bobe marturiseste ca a inceput sa scrie cartea “Cum mi-am petrecut vacanta de vara” datorita unui blocaj scriitoricesc. Eu mi-am petrecut ultimile doua saptamani alaturi de Luca si de peripetiile lui reale si inchipuite. Si in timp ce citeam, ma miram de una singura cate lucruri pot exista in capul unui copil fara ca parintele macar sa banuiasca sau – ca in roman – macar sa il intereseze. Este destul de ingrijorator! Ah, dar era nevoie de o carte ca sa ne arate cat de disfunctionale sunt familiile si cum sunt tratati copii nostri cand avem zilnic “stirile de la ora 5”?!? Nici o critica nu este suficienta, nici un efort indeajuns daca vrei sa schimbi o comunitate, un sistem prost sau o societate in ansamblul ei. Stiu ca stau bine cu teoria dar si practica ma ajuta pentru ca ma confrunt acum cu o situatie tipica Romanicai si sistemului sanitar de care beneficiaza cetatenii ei: doua laboratoare – doua rezultate complet diferite: unul spune ca sunt sanatoasa-tun si fara probleme, pe cand celalalt – imi da tratamente peste tratamente de parca mai am putin si mor. 😀 Iar cele doua laboratoare sunt cele mai bune si recunoscute pe tara, pentru specializarea respectiva. Asa ca tu, ca pacient, ce ar trebui sa faci? Eu ma gandesc sa plec din tara! Deunazi am citit in Dilema Veche ca si altii au ajuns la aceeasi solutie – unica si trista solutie! 😐

Leave a Reply

