Pasente

Sunt nostalgica. Am ganduri legate de femeile din viata mea. Ganduri bune, dar triste. Nu imi pare rau dar imi da o stare de plutire continua. Asa ca plutesc.

In rest, au fost zile agitate si weekend-uri pline. A fost si ziua mea. Mi-am revazut si mi-am reunit prietenii. M-am consumat in diferite roluri, pentru fiecare – altul, pentru mine – de fiecare data, acelasi. Am ras si am plans cu ei, de ei si pentru ei.

Cinefilul din mine si-a dat in petec in fiecare zi cu cate minim un film. Si inca nu e foarte multumit… 😛

Astept sa devorez Murakami pe tren, in lungul drum spre Timisoara. Ma uit cu dragoste la prietenii mei si va astept pe toti la rocklamures. 🙂

3 Responses to Pasente

  1. anaAyana says:

    La Murakami am reusit sa citesc abia In noapte si mi-a placut mult. Despre ce carte era vorba in textul tau?

  2. aiaciu says:

    despre “Cronica pasarii-arc” – e foarte frumoasa si ti-o recomand

  3. […] Pasente August 2008 2 comments 5 […]

Leave a Reply

