Fragment de dimineata

Azi am mers pe jos pana la metrou, pentru ca nu am mai mult de zece minute de facut si pentru ca oricum trebuia sa ma intalnesc cu o prietena. In intersectia de la Iancului sunt multe florarese, cu gheretele pline de buchete mirositoare, care in fiecare dimineata arunca apa pe picioarele trecatorilor pentru a racori trotuarul si a-si improspata marfa. In dreptul uneia dintre gherete ma aflam atunci cand cineva a exclamat destul de tare: “De la ce vine mirosul asta frumos?” si mi-a atras atentia. O femeie mica, cu o palarie alba pe cap, care se tinea de mana cu sotul ei ca in prima tinerete, se oprise mirata sa inspire praful subtil al crinilor albi si parfumul trandafirilor de toate culorile prinsi in buchete fistichii. Sotul – cu parul alb fluturand pe umeri si fata sifonata de atatea riduri – s-a oprit rabdator, explicand femeii ca: “Da, sunt florile, draga mea!”. A reusit pe nesimtite sa o indeparteze pe femeie, de florareasa cu multe fuste si cu multe idei bune despre cum se vinde, si punandu-se cu demnitate intre cele doua, a cumparat un boboc rosu de trandafir pe care l-a daruit apoi galant iubitei. Totul nu a durat mai mult de cateva minute, cat am asteptat la semafor. Ochiul verde al aparatului nu m-a lasat sa astept mai mult, dar uitandu-ma peste umar, i-am vazut cum au traversat si ei in cele din urma, tinandu-se tot de mana. Pentru o secunda am vazut zambetul ei larg catre lume si mana cu pete maronii care tinea strans bobocul de trandafir. 🙂

2 Responses to Fragment de dimineata

  1. andreutza says:

    foarte draguuuuuuuut!!! 🙂 sper sa ajungem si noi asa 😀

  2. aiaciu says:

    Si mie mi s-a inmuiat inima cand i-am vazut.

Leave a Reply

