Din mp3 direct in mare

Cum de curand am sters praful de pe mp3 player-ul meu de buzunar si exact asa cum ramasesem setata de ultima data cand l-am folosit, ascult Back To Black si Mr Bojangles in draci! Deja am inceput sa ma enervez putin pentru ca se vede treaba ca nu suport altceva. Am tot felul de muzici inghesuite in dreptunghiul mic, dar degetul meu nervos le face repede vant doar-doar o ajunge odata la cei mai sus mentionati. Uf, n-am scapare! 😦 Si asa, cu “You know I’m no good” si “I love you” in urechi, merg pe strada in pas vioi desi poate altii si-ar taia venele pe muzica asta (exagerez putin de dragul artei!) si visez cu ochii deschisi. 😛 Visez la mare (ca tot se apropie 1 mai muncitoresc!). Visez la cum e sa ma trezesc dimineata cu gustul sarii pe buze, in cortul incins. Visez cum imi fac curaj sa scot capul afara si sa arat lumii cea mai ciufulita coafura ever, cum ma frec la ochi somnoroasa si primul gest este sa intind mana hulpav dupa pachetul de tigari (asta e un vis cu mine de pe vremea cand eram fumatoare si ma duceam la mare!). 😀 Visez cum vantul caldut imi zapaceste salul portocaliu in care m-am invelit contra soarelui si mi-l plezneste de ceasca de cafea dar nu o darama (am destula dexteritate!). Visez ca la terasa la care stam acum se aude Lhasa in surdina, si cum privirea noastra imbratiseaza toata risipa de albastru din jur. Mai trag adanc un fum si sting tigara. Am vorbit destul fara cuvinte, suntem spumosi si veseli. Asteptam cu infrigurare seara sa dansam pe plaja dupa ce inghitim pe fuga si cateva clatite cu nume ciudate. Pana atunci, ne intindem pe nisip si totul in jur dispare. Ochiul galben ramane sa vegheze!

2 Responses to Din mp3 direct in mare

  1. DoDu says:

    Dupa trei paharele si eu visez cu ochii deschisi, uneori vad si dublu!

  2. aiaciu says:

    Mie mi se intampla sa vad dublu si dupa o zi de munca si multe pahare…. de apa… 😀

Leave a Reply

