P.S. I love you

Aseara am plans ca o fraiera timp de o jumatate de ora la drama romantica “P.S. I love you”. Plangeam cu sughituri si radeam isteric in acelasi timp. Bun, poate eu nu sunt un etalon in acest sens din moment ce plang si la desene animate gen “Monsters Inc.” dar filmul asta mi-a rupt inima.

P.S. – Guess what? 🙂

One Response to P.S. I love you

  1. aiaciu says:

    Ah, da! In film joaca Gerard Butler a.k.a. Leonidas din “300”… mi s-a revelat de curand desi cand am vazut filmul, nici nu mi-a trecut prin cap asa ceva! 😛 Personal, am fost impresionata de Hilary Swank – desi nu e genul meu de femeie (sic!), in sensul ca nu mi se pare atat de atragatoare comparativ cu alte actrite 😀 – care si-a purtat frumos suferinta, cu care am empatizat pe parcurs si care pana la final, a reusit sa ma convinga. 🙂

Leave a Reply

