Cartile mele sexuale

Pentru ca aseara am inceput sa citesc o carte pe care n-am avut rabdare sa o termin ca m-am enervat la cat de proasta era si pentru ca se dorea a fi o carte cu si despre sex, ma razbun (hic et nunc!) enumerand cartile mele sexuale bune – un itinerariu drag (nu pun link-uri ca mi-e lene, iar ordinea este una aleatoare, cea a memoriei!):

  • Lolita – Vladimir Nabukov
  • Iubirea fata de aproapele – Pascal Bruckner
  • Sexus – Henry Miller
  • Amantul doamnei Chatterley – D.H. Lawrence
  • Incest – Anais Nin
  • Femei – Charles Bukowski
  • Un veac de singuratate – Gabriel Garcia Marquez
  • Maitreyi – Mircea Eliade
  • Cronica pasarii-arc – Haruki Murakami
  • Tropicul Cancerului – Henry Miller
  • Henry si June – Anais Nin

In cazul in care simtiti nevoia sa completati lista, chiar va rog! 😉 “Creierul este al doilea organ preferat de mine!” (Woody Allen).

2 Responses to Cartile mele sexuale

  1. aiaciu says:

    Dragoste nu moare – Maitreyi (scrisa ca replica peste timp la romanul lui Eliade) mi-a fost reamintita de un prieten. 🙂

  2. Silviu says:

    Cred ca lipseste un autor fundamental: Georges Bataille (Povestea ochiului, si celelalte)

Leave a Reply

