Spanac fara lamaie si suc rosu dulce-acrisor

Situatie rasturnata. Piticii au venit la uriasi acasa. In loc de ciuperci la gratar, am consumat spanac (fara lamaie) si salata cu ridichi (fara sare) – blondul gateste dietetic! -, iar in loc de ceai de fructe, am avut un suc rosu dulce-acrisor. Intotdeauna cand interactionez cu oameni care imi plac mult (plus ca sunt si o persoana influentabila – sic!), am tendinta sa imprumut de la ei fie gesturi, fie diverse ticuri verbale, fie chiar intregul accent al vorbei lor. De fiecare data este vorba despre un lucru marunt care imi aduce aminte de omul respectiv si care ma face sa il port cu mine mereu. Poate nu preiau intotdeauna numai lucruri bune – de exemplu, si acum ma mai adresez uneori cu apelativul “fetita”, iar pe vremea cand fumam tineam mana intr-un fel aproape nefiresc dar care avea puterea magica sa mi-o imagineze pe Rux fumand – dar toate imi sunt dragi si m-au imbogatit. Scriind acum, imi trec prin fata ochilor mintii toate personajele dragi din viata mea care exista inca in mine si prin mine intr-un fel sau altul, chiar daca nu ma intalnesc zilnic cu ele. L. e cel mai aproape de mine acum si e ultima mea “cucerire”. Miscarea ei “de scena”, atunci cand am vazut-o prima data dansand m-a fermecat intr-o clipa si am imprumutat-o fara sa stau prea mult pe ganduri. Apoi accentul ei mai ciudat dar foarte dragut atunci cand spune “cateva” il folosesc frecvent si eu, fara sa tin seama de “drepturile de autor”. 😛 Pe multi as avea sa enumar din cei care m-au marcat astfel si care au contribuit la devenirea mea in ce sunt azi. Dar oricati ar fi, de fiecare data ma bucur cand intalnesc oameni noi care imi merg la suflet. Si aseara, privind-o pe Ina, am stiut imediat ce iubesc la ea (si poate o sa si preiau o mica parte, in felul meu!) – are o gingasie anume, un fel asa de frumos de a se copilari incat ai vrea sa ii arati si sa ii daruiesti toate minunile lumii plus inca ceva – din ce ai tu mai bun! -, e ceva acolo care te seduce imediat si definitiv, e ca o floare a soarelui iar mie galbenul imi provoaca bucuria oriunde si oricand l-as intalni. She made my day! Azi am zambit la toata lumea. 🙂

Leave a Reply

