Ciuperci la gratar si ceai de fructe

A fost un weekend frumos si linistit! Ne-am cam rupt picioarele prin Mall insotindu-ne rudele la cumparaturi, dar in felul acesta cafeaua a fost de doua ori mai buna atunci cand – in sfarsit! – ne-am strans in jurul unei mese cu licoarea neagra si calda in fata. Ne-am uitat la cateva filme: ne-am speriat la “Orfelinatul”, am stat cu sufletul la gura in “Vantage point”, am fredonat melodiile Beatles-ilor din musicalul “Across the Universe” si in rest am dormit… muuuult. Mi-am cumparat ultimul Kundera – “Testamente tradate” – si sunt bucuroasa ca am toate cartile lui acum (din primele pagini citite, cartea chiar pare un testament sau un fel de prefata comuna a celorlalte romane), iar duminica am fost intr-o vizita! Prietenii nostri ne-au asteptat cu frigarui si ciuperci la gratar (mmmm!), cu ultima moda in materie de napolitane cu ciocolata (foarte buneeeee!), cu ceai cald de fructe plus multe sfaturi si carti despre vacanta planificata in mai. Casuta lor de pitici scumpi este primitoare si vesela, aranjata destept – aproape exclusiv in stil Ikea. S-a probat una bucata rochie de mireasa alba si ramas fara cuvinte. S-a vorbit despre nunta, parinti, copii (Ina a strans deja o cutie mare cat un bebe de un an, plina-ochi cu hainute), despre market research si probleme de serviciu. Timpul a trecut usor si prea repede si ne-am trezit brusc mergand spre casa, prin ploaia rece de seara, caci trecuse ora la care ajungea ultimul autobuz in Iancului. 🙂

Leave a Reply

