Femei? Barbati?

La o spontana cautare pe google “femei proaste” apare des pe nenumarate bloguri (al subsemnatei o sa ingroase randurile de azi!) ca subiect de discutie in timp ce “barbati prosti” – doar accidental spre deloc… si oricum nu in apropierea directa de mai sus. Echivalentul proportional si de imagine al “femeilor proaste” sunt “barbatii porci”, nu cei prosti! Astfel ca ne confruntam deja cu o axioma: “barbatii sunt porci, iar femeile proaste”! In subsol vezi scris: “n-are rost sa incerci sa distrugi acest mit!” Eu cred ca prostia se distribuie normal (vezi clopotul lui Gauss! :P) printre femei si barbati… si mai cred ca NU sexul te fereste de treaba asta… Insa cei care – de obicei – au impresia ca prostia apartine exclusiv femeilor, sunt “porcii de barbati”! Iar cele care cad victima barbatilor porci si apoi le fac reclama doar in acest sens, sunt “femeile proaste”! Forme de misoginism extrem sau de feminism isteric (gen Elena Carstea si ai ei “barbati mitocani”)?!? 😐

P.S. Mai cred ca femeile proaste fata de cele destepte au – vorbind in general si cu o eroare considerabila, desigur! – mai putine riduri pentru ca se mira mai rar! Evident (si asta acum mi-a venit!) se poate intampla si invers – femeile proaste sa aiba mai multe riduri decat cele destepte pentru ca se chinuie de doua ori mai mult sa inteleaga lucrurile.

5 Responses to Femei? Barbati?

  1. irina says:

    draga aiaciu, desi dau sa fiu de acord cu ce zici tu, ma poticnesc acolo, la riduri. in viziunea mea, cand oamenii sunt prosti, sunt mai mari sansele sa aiba o fatza inexpresiva (si, deci, lipsita de riduri. ca daca n-a exprimat nimic cu ea, nici n-a obosit-o). sau ma insel?

  2. irina says:

    off topic: de ce nu lasi si oamenii neinregimentati la wordpress sa comenteze?

  3. aiaciu says:

    Nu, nu te inseli… asta a fost si primul meu gand: ca nu au riduri… dar apoi am incercat sa gandesc si invers…
    Las oamenii neinregistrati la wordpress sa comenteze… numai ca nu mi-a venit nici un comentariu deocamdata de la astfel de oameni… sau ma insel? 😀

  4. irina says:

    in clipa asta doar cei cu din wp (logati) pot comenta. c-am incercat eu nelogata si n-am putut.
    Ca sa schimbi asta (daca vrei s-o schimbi) mergi in dashboard (panou), apoi in settings. La ‘general settings’, al cincilea … rand in jos este “membership”. Prespun ca ai bifata casuta aia cu ‘utilizatorii tb sa fie intregistrati si logati pt a scrie comentarii’. Da click pe casuta in cauza (ca s-o deselectezi) si dupa ce te asiguri ca nu mai e bifata, mergi in josul paginii si da ‘save changes’.
    scuze dac-am fost prea detaliata… si intreaba-ma linistita daca-ti trebuie detalii noi 🙂

  5. aiaciu says:

    Da, irina, asa e… aveam bifata optiunea aia probabil by default si am lasat-o asa… dupa ce ti-am raspuns mi-am dat si eu seama… dar inchisesem deja calculatorul… 😀
    Acum m-am intors si am rezolvat situatia. Multumesc 😉

Leave a Reply

