Miscellaneous

Sunt ciudata pentru ca ma relaxeaza extraordinar sa spal vase… dar sunt mai putin ciudata pentru ca am descoperit ca nu sunt singura care simte asta… (multumesc ca existi,  L.!) 🙂 Ca sa nu ma adancesc si mai tare in depresia ce isi arata deja coltii, o sa plecam undeva weekend-ul asta… Sper sa fie undeva frumos, cu aer curat si verde in jur… Intre timp, D. mi-a asigurat saptamana aducandu-mi cele 3 volume “IT” de Stephen King – my latest obssesion!… Blondul o da din una in alta: ba e zapacit de ureche, ba de ochi, ba il apuca tremuratul de la cafea… nu stiu ce sa ii mai fac?!? Toate s-au abatut asupra lui… si inevitabil si pe capul meu… 😛 Dar trec toate! Trebuie sa ne bucuram de ce avem asa cum putem mai bine, caci nu avem nici un drept sa ne irosim zilele vaitandu-ne, nu, nu! Dimineata m-am preocupat de rezolvarea unor mici probleme de sintaxa spss si mare mi-a fost mirarea (sau nu?!?) ca erau asa la indemana, asa simple… iar eu ma uitam la cai verzi pe pereti aseara!!! Well, niciodata nu e prea tarziu sa inveti! De maine reincep cursurile de aerobic… inca imi dau tarcoale gandurile de regim sanatos si sport… Pana una-alta insa, in seara asta am program de “Thalia” si quesadilla… cu cei din birou… 😉 😛

Leave a Reply

