Azi am fost tot un gand…

Really, o sa incetez cu post-uri foarte lungi ca sa nu fortez pe nimeni sa reziste eroic la parcurgerea lor. Nu stiu de ce zic asta fiind constienta ca am inceput un post lung – si nu e vorba de postul Pastelui, ci chiar despre acest post! 😛 Biroul este semi-gol acum, eu incerc sa imi controlez ameteala cat de bine pot, iar imaginea cursorului pe foaia alba a monitorului palpaie de doua ori mai des decat in mod obisnuit, parca ar avea o viata numai a lui, independenta de miscarea pe care sunt eu in stare sa i-o imprim cu ajutorul scroll-ului. Astfel stau si fixez varful ascutit al sagetii de la mouse, pur si simpu fara nici un gand. Pentru o secunda imi trece intr-adevar, prin cap ca nu folosesc ultimul standard de ortografie oficial adoptata dar nu ma panichez. Raman linistita si gandurile vin incet-incet singure la mine. Sageata alba acopera acum jumatate din ecran, danseaza pentru mine sau incearca sa imi transmita ceva printr-o forma ciudata si isterica de litere miscatoare si desigur, albe… Nu inteleg. Incerc. Obosesc. As vrea sa plec acasa si asa poate ar fi cel mai bine: sa ies afara, sa imi bucur narile cu mirosul proaspat al copacilor infloriti, sa ma umplu de aer… cat de curat?!? Hmm, ok… mai bine la munte atunci… Da, la munte, sa ies afara dintr-o cabana veche, pitoreasca, din lemn de … lemn de care ??!.. de pin, da… din lemn de pin! Aici sa ma intind pe iarba verde din fata cabanei, in timp ce leaganul mic se aude in spate… stiu ca e cineva acolo… da, este… un copil! Aici gandurile mele se opresc brusc!

Leave a Reply

