Dilema mea

Mi-e foarte clar ca noul an nu a debutat pentru noi sub auspicii tocmai grozave!… Inca incerc sa ma adun de pe jos, iar in mine se lupta dorinte contradictorii: uneori as vrea sa fac o schimbare radicala – cum ar fi sa ne mutam brusc la Sibiu, fara sa stam mult pe ganduri, doar ascultandu-ne impulsul de moment si entuziasmul care poate izbucni ca lava unui vulcan atunci cand imaginezi noi inceputuri -, iar alteori as vrea sa zac nemiscata un timp si toata lumea odata cu mine, sa imi fac ordine in cap si apoi sa continui cu pasi mici spre… si intrebarea care se naste imediat: “Spre ce?” sa nu ma mai sperie.  😀 

Acum sunt ca un om grabit surprins pe trecerea de pietoni care ajunge sa se maimutareasca in fata unui alt pieton la fel de grabit, doar la cativa centimetri distanta, aproape atingandu-se, cand de fapt ar fi avut loc de cativa metri buni, sa se ocoleasca elegant unul pe altul… In doar cateva secunde are loc un scurt joc de glezna fata in fata, o ciocnire scurta, o scuza soptita nervos printre dinti si apoi desclestarea unuia din bratele celuilalt si continuarea drumului initial… Iar toate acestea numai pentru ca decizia fiecaruia de a urma o anumita traiectorie a intervenit aproape simultan! Ei bine, eu inca nu mi-am rezolvat ciocnirea cu perechea mea pieton, inca nu m-am desclestat din bratele lui, n-am zis nici macar “Pardon!”… ci am ramas suspendata intr-un infinit “joc de glezna”… Incotro?

Dreapta sau stanga?

Leave a Reply

