Promisiune si filme

Azi am stabilit impreuna cu buna mea prietena L., sa avem o zi numai a noastra in care sa colindam librariile si sa ne cheltuim fara mila banii pe carti, in care sa mergem la un film bun si sa facem pauze dese de cafea, ceai si conversatie. Asa ca un nou entuziasm ma anima acum, gandindu-ma la viitorul meu foarte apropiat! 🙂 Am stabilit ca trebuie neaparat sa fie o zi cu soare – si soare va fi caci luam salariul inainte! 😛 -, iar la serviciu sa avem liniste si pace (speram!?!). 😀 Aseara am vazut in sfarsit, musical-ul cu Johnny Depp a.k.a. demoniacul barbier Sweeney Todd. Mi-au placut mult melodiile – mai ales duetele dintre barbier si pragmatica placintareasa, Mrs Lovett – si imaginea desenata a Londrei din film. In rest, am ramas cu o nemultumire pe care inca nu mi-o explic, un fel asteptare nelamurita. Sangele tasnind din toate partile atunci cand briciul sectioneaza gatul victimelor, trapa si mecanismul – cu rotite ca de ceasornic 🙂 – de sub scaunul barbierului folosit pentru a scapa de nefericiti, sau cuptorul aflat la subsolul placintariei si dotat cu o imensa masina de tocat carne umana – ca un fel de laborator al iadului – nu sunt imagini atat de cumplite pe cat s-ar fi dorit, ba mai mult de-atat – stanesc chiar hazul. 😐 Pentru ca citesc Dilema Veche – e relativ comod pe metrou! – am devenit fana lui Andrei Gorzo si a recenziilor lui cinematografice. Mai multe gasiti aici:  http://www.liternet.ro/autor/64/Andrei-Gorzo.html (linkul l-am primit de la aceeasi, unica, inegalabila L. ;)))

Leave a Reply

