“Fabrica” de blog-uri

Dupa ce ne-am descurcat relativ repede si fara prea multe peripetii in “finding the spot” – datorita spiritului de orientare al blondului, bineinteles! 😛 -, ne-am poticnit intr-o coada lunga la intrarea in “Fabrica” – exact cum vedem in filmele americane ca sunt cozile din fata cluburilor foarte populare… doar ca aici lipsea bodyguard-ul inalt, musculos si sensibil la sexul frumos si/sau la bacsisuri grase. 😀 Dupa o simpla privire aruncata in jur, se putea vedea lume multa, amestecata, voit originala, “trendy” sau din categoria “pustime”, camere de filmat, televiziuni, blitz-uri peste tot si oameni afisandu-se in tricourile sponsorilor. Expozitie de blog-uri cu autorul la purtator si cu tag de hartie lipit de tricou in partea superioara, de obicei chiar in dreptul inimii pentru cat mai multa elocventa. Blondul ne-a numit repede “topisti” care in traducere libera ar insemna ‘oameni care se intalnesc sa mai agate cateceva din moment ce tot au o pasiune comuna, oricare ar fi aceea’. 😀 Din randul “topistilor” chiar el a facut parte odata, demult, mai exact in vremea liceului (sic!), atunci cand asculta cu religiozitate un top al melodiilor dance la radio Braila (poate cunoscatorilor va spune ceva numele lui Angel Voinescu!?!?), top la care participa activ cu clasamente si comentarii proprii sub nick-ul Mark Flatcher (nu ma puneti sa povestesc si asta… era vorba de o intreaga familie acolo a.k.a. Flatcher Family!)… 🙂 Orice eticheta s-ar pune, pana la urma a avut loc intalnirea de gradul zero al blogerilor, prin care fenomenul a mai castigat astfel in importanta. S-au dat si premiile care vor fi sigur – cel putin unele! – controversate, s-au vazut si sponsorii – care poate la anul, vor fi si mai multi, cu premii si mai mari! 😀 – si s-a dat si la Tv. Ce a fost enervant: in microfon nu s-au auzit deloc speech-urile castigatorilor (eu n-am fost printre ei, daca va intrebati si asta!); muzica mixata a fost ori prea tare, ori prea incet, ori mai bine nu era deloc ori poate doar n-a fost pe gustul meu; mult, foarte mult fum (de cand m-am lasat de tutun, suport cu greu fumul!); prea putine aplauze si prea multa “degringolada” (am zis bine?!?) la anuntarea “top”-ului. Iar posibilitatea de socializare (in cazul in care nu erai vreo “vedeta”) ori de intalnire cu cineva anume (in cazul in care nu stateai cu ochii pe intrare ca pe butelie) – aproape nule! De exemplu, as fi vrut sa o cunosc pe femeia simpla pe care o admir… dar tot am avut noroc cu Chris care mi-a oferit un mic “insight” din vastele ei cunostinte. 🙂 Castigatorii ii aflati pe site-ul roblogfest-ului, iar speech-ul meu special de multumire il voi “spune” aici (ca si-asa nu e foarte lung si nu ma doare mana! 😛 ): “Multumesc!” 😉

4 Responses to “Fabrica” de blog-uri

  1. aiaciu says:

    Ca sa fiu exacta si sa va indepartez curiozitatile: am iesit pe locul 11 la categoria “cel mai bine scris blog” cu 32 de voturi si pe locul 12 la categoria “cel mai bun blog” cu 30 de voturi. Va multumesc. 🙂

  2. irina says:

    … femeia simpla s-ar fi bucurat sa te cunoasca :))

  3. aiaciu says:

    Dimineata asta a mea a inceput excelent caci primul lucru pe care il fac de obicei este sa deschid blog-ul… iar in dimineata asta am deschis blog-ul si am vazut comentariul lasat de tine si timp de cateva secunde am zambit monitorului… si stiu ca o sa imi mearga bine azi! well, pe scurt: bucuria mea este mare! 🙂 so, am putea stabili o intalnire – si cu Chris… 🙂 – undeva la o cafea… 🙂 ca intre “topisti”… 🙂 😛

Leave a Reply

