Din nou 13… si din nou despre mine…

In ultimul timp, ma pierd citind alte blog-uri si de asemenea – cu o placerea narcisita! – imi redescopar post-uri vechi de pe propriul blog. Si la unele parca as umbla ca prea sunt naive sau prea sunt scrise numai ca sa fie ceva acolo… dar imi dau seama repede ca nu vreau sa intervin, n-am cum! Pana la urma blogul asta sunt eu, exact asa cum reusesc sa fiu in diferite momente si oricat mi-as dori n-am cum sa schimb asta, asa cum n-am sa pot schimba eu vreodata pe cea din trecut. Ma uit la ce am scris intr-o alta zi de 13 (februarie) si imi dau seama ca azi suntem tot intr-o zi de 13. 🙂 Cat de mult m-am schimbat intr-o luna? Despre ce fel de “eu” am scris intre timp? Cred ca intr-o singura zi, ora sau chiar secunda, poti sa treci usor dincolo de un anumit prag, de o limita… fata de care sa continui sa traiesti, sa razi, sa te bucuri, sa calatoresti, sa muncesti, sa te intalnesti cu prietenii, sa petreci, dar de data asta privind de pe partea negativa a axei, dinspre minus infinit. Si pentru ca viata nu este lipsita de coincidente, azi am realizat ca am inceput cursurile de aerobic acolo unde ar fi trebuit sa fac cursurile de Lamaze. 🙂 Ma uit afara, imi inchid tristetea si ma gandesc ca pe o asa vreme, ar trebui sa fiu acasa, sa ascult in liniste ploaia, eventual cu o carte in mana… dar in nici un caz – la serviciu, motaind in fata monitorului… 😀 Pentru weekend iar avem program impus si ma bucur pentru ca e placut in grupul nostru de prieteni asa cum a reusit sa se formeze in timp – cu contraziceri incapatanate, cu impacari tacite, cu excursii si cu iesiri la sfarsit de saptamana in care sa ne rezolvam toate astea. Astept cu interes petrecerea bloggerilor, astept cu nerabdare sa ma intalnesc cu Smilla si sa o ascult cum povesteste frumos ca pe blog 🙂 , astept cu curiozitate premiile – pentru care am pregatit un discurs de multumire oricat am incercat sa alung gandul de la compunerea lui 😛 – si astept cu senzatia ca va fi inevitabil, sa ma intorc luni cu tolba plina pentru viitoare post-uri. Ah da! Si poate intre stomatolog, carciuma, petrecerea bloggerilor si prieteni, ma strecor pana la “Kilipirim” – targul de la sala Dales… unde am auzit ca au reduceri de 30% la carti, filme si muzica… 😉

Leave a Reply

