Ce am mai vazut in ultimul timp

In primul rand: un film destept despre adolescenta si sarcina, cu un rol sincer si veridic facut de Ellen Page in Junocu dialoguri si personaje vii plus o abordare indrazneata asupra maternitatii. Pe scurt, un film altfel, plin de umor cu adolescenti americani. Ma bucur ca Ellen Page a fost nominalizata la Oscar pentru acest rol, dar si mai mult ma bucur ca la categoria “best actress” a castigat totusi Marion Cotillard pentru La vie en roseDin punctul meu de vedere a fost de departe, categoria cu cele mai corecte nominalizari si cu cel mai bun castigator. No Country for Old Man desi a luat premiul cel mare, nu l-am inteles. Nu stiu ce imi lipseste de nu il vad absolut deloc ca pe cel mai bun film si de n-am priceput o iota din final desi l-am reluat de cateva ori. Nu stiu de ce dar tot ce am retinut din acest film atat de laudat a fost rolul lui Javier Bardem – criminalul cu parul in ochi. 😛 Am mai vazut Atonement si mi-a placut mult, mai ales cand am aflat ca scenariul este dupa cartea originala cu acelasi nume al lui Ian McEwan. De curand a aparut si cartea ca am vazut reclama in B24Fun. Am in plan sa fac cat mai curand rost de ea si sa o citesc pentru ca filmul are imagini fascinante, care iti raman in memorie pentru mult timp si pe care vreau sa le compar cu ce imagini imi va produce cartea la lectura. 🙂 The Bucket List este o alta reprezentatie de exceptie a lui Jack Nicholson – actorul cu freza ciudata si fata schimonosita parca special sa se vada cat este de nebun – care face echipa frumoasa prin contrast cu Morgan Freeman – cel serios, corect si bun. Pastrez pentru sfarsit The Hunting Party din care ideea principala ar fi ca marile state ale lumii isi protejeaza teroristii special pentru a avea la indemana oricand “tapi ispasitori” si le convine asa, dar din care eu am retinut mai mult drama unui jurnalist – Richard Gere – care reuseste sa isi razbune dragostea in cadrul unui final amar. Enjoy! 😉

Leave a Reply

