Cross my heart

Very proud ca se cauta “poze cu iaci” si ca blog-ul meu este gasit dupa fraze gen: “cum sa fi [sic!] bogat”… Sfaturile mele in acest sens daca tot perseverenta e mare si interesul cititorilor la fel: aici gasiti o poza cu un iac autentic – Made in Elvetia – si eu zic ca bogat esti daca ai prieteni, iubire si o familie frumoasa, ok?!?! Bine, nu strica nici un castig baban la loto, dar asta e rezervat pentru cei mai norocosi dintre noi (nu se pune problema in cazul bloggerilor sau cititorilor de astfel de texte 😛 – zic si eu ca probabilitatea e mica; na! cica lucrez in domeniu, da?!?! give me some credit, right?!?! :P) Ei bine, trecand pe langa aceste pretexte de a mai inscrie un blog (probabil plictisitor in istoria vasta a blog-urilor), vreau sa spun ceva important. Din cauza ametelii bruste care m-a cuprins insa deodata, am uitat ce vroiam sa zic…titlul la acest post inca nu l-am gasit. Senzatii de gavida, ok?!?!? Don’t mess with me! Imi permit sa ma folosesc de o melodie pe care o aud in surdina la radio-ul mic din birou si s-a rezolvat pe moment. That’s all folks! At least pana la noi directive… 😉

Leave a Reply

