A 9-a

Si avatarurile mele continua… Duminica mi-am petrecut-o impartita intre somn, televizor si filme. Spre seara cantam de una singura – un fel de inceput de alienare, zic eu – iar blondul radea. Lucruri bune: un film cu Audrey Tautou – inteligent, curajos, un rol perfect pentru Audrey (care seamana foarte mult cu Audrey Hepburn, desi in film declara ca o adora pe Greta Garbo), un documentar marca  “National Geographic” de o ora si jumatate despre sarcini multiple si copii – am aflat ca multi dintre noi am putea proveni din sarcini gemelare care sa se fi soldat in primele saptamani cu eliminarea unuia dintre sacii embrionari; am vazut cum arata in primele saptamani – imagini de calculator in care viitorii nostri copii au cap si corp de vierme si parca nu crezi ca vor deveni ca tine la un moment dat si asa iti dai seama ce minune esti si de ce “cea mai frumoasa floare este manuta unui bebelus” – si una bucata somn de dupa-amiaza. J Saptamana a noua a inceput cu soare… Dimineata pe autobuz, am zambit tot drumul aducandu-mi aminte de vals, de aplauze, de atmosfera din seara respectiva… am descoperit ca e o metoda spontana si eficienta sa incepi cu bine ziua… Din pacate trebuie sa vina de la sine, iar cand te simti mai rau nu prea iti vin asa multe lucruri de la sine… si cu atat mai greu leacul!  😛 Dar pastram optimismul, bagam vitamine si hormoni si incercam de fiecare data autosugestia: “Ma simt bine!” in speranta ca o sa si aiba efect intr-o buna zi! 😀 Spre pranz a inceput grindina si cerul s-a intunecat…si cum omul este in stransa comuniune cu natura (asa am invat la literatura?!?!), si starea mea s-a deteriorat! Am terminat un program, nu mi-a placut mancarea si cineva mi-a spus ca nu sunt prea sincera in ce scriu pe blog. Trec printr-o perioada sensibila in care nu am chef sa fac jurnal separat “de gravida” asa cum mi-a recomandat altcineva, si nici chef senzational de scris nu prea am. Incerc sa ma port normal, sa nu fiu foarte isterica, sa mai zambesc din cand in cand, dar de cele mai multe ori, ma ia somnul si uit de toate rezolutiile astea!..  😛 A fost targ de nunti weekend-ul asta si va fi si in urmatorul. Rochii albe, lupte date surd intre viitori miri ai anului 2008 pentru probat, vazut, pipait, luat oferte, etc. Inghesuiala maxima! La Romexpo intotdeauna a fost asa – crunt! – indiferent de targ, parca se comprima spatiul acolo!… Cred ca din cauza targurilor mi-am adus aminte si dimineata de vals… Oare astea pentru bebe cand vor fi? J Intrerup aici ca sa mai am ce sa scriu si data viitoare. 😉

One Response to A 9-a

  1. ceasuri says:

    Ma bucur ca tu nu ai nevoie de pastile de fericire. Poate ar trebui sa dai o reteta.

Leave a Reply

