Man in Black

Am mai adus vorba despre el in urma unei dileme intre prieteni si iata ca nu a trecut mult timp si am vazut Povestea lui Johnny Cash – filmul – sau sub titlul original: “Walk the line”. Un film foarte bun, impresionant, in care Joaquin Phoenix si Reese Witherspoon isi canta live rolurile, traiesc cu adevarat personajele si asta se transmite dincolo de ecran. Plangi, razi si canti alaturi de ei! Dupa ce am vazut filmul de doua ori (am mai prins o reluare pe HBO saptamana asta!), am inceput sa caut informatii despre cei doi pe internet. Am aflat ca au avut pana la urma o viata lunga, frumoasa si linistita, plus inca un copil numai al lor, pe langa cei din casatoriile anterioare. Au scos multe albume impreuna, au militat pentru tot felul de lucruri frumoase, au avut o viata activa pana foarte tarziu si au murit in acelasi an, doar la cateva luni diferenta. Te face sa crezi in mari iubiri, in lucruri care asa trebuie sa se intample, in “forever and ever”. Enjoy the movie! 😉

Leave a Reply

