Nu sunt intr-o dispozitie prea grozava de cand am facut testul si am citit doua liniute acolo. Dar banuiesc ca sunt avatarurile oricarei gravide asa ca tac si inghit! 😀 Ce ma enerveaza cel mai mult este ca dorm foarte mult si nu mai am timp de mine, asta inseamna si timp de citit, de vazut filme, de pierdut vremea, de stat cu prietenii ca altadata, de scris pe blog (desi nici inainte nu scriam cu regularitate :P) si mai ales de stat cu blondul meu drag…. Sunt trista pentru toate astea si pentru ca nu mai pot sa mai beau cafea! Dar motivul meu de bucurie care are acum putin peste un centimetru, ma face sa trec mai usor peste toate! Daca ma incearca vreo greata sau mi se revolta stomacul de la vreun miros, ma gandesc la o vorba inteleapta dealtfel: “Fara sa te ploua, nu vezi curcubeul!” (citita desigur, de pe un site despre bebelusi :P). Am emotii cand ma duc la doctor, emotii pentru analize (“Cum vor iesi?!?!”), emotii sa nu racesc, emotii….si somn. Apoi ne uitam la pozele cu “ouletul” (apud Ana) si credem ca vedem deja un inceput de ochi, niste forme…mintea imagineaza repede… cum va arata, cum va fi….ce va fi?!?! Intram pe tot felul de site-uri care iti zic deja sexul, iti dau informatii despre cand se naste, zodie, trasaturi… Numele sunt pregatite si noua ne plac, au istorie… (sic!). Si…iar somn! Ma mai trezesc din cand in cand in toiul noptii ca mi-e foame si ajung sa pierd o ora mancand si privind tamp la televizor, la orice…ca deodata somnul trece….Dar, nu pentru mult timp! Blondul are grija de mine ca de ochii din cap, imi face diete, se agita cu curatenia, se informeaza, e cam “terorist” dar il iubesc mai mult ca oricand… Si apoi iar….somn! Sper cand ma voi trezi intr-o zi, sa il tin in brate si sa fie bine! J (to be continued…)

Leave a Reply

