Leapsa

Pentru ca am primit leapsa de la Chris si am lasat destul timp sa curga pana sa raspund, ma conformez acum:

1. Ia cartea care este cel mai aproape de tine.

 Am deja pe birou “Plexus” de Henry Miller – multdoritul cadou de Craciun pe care nici prin vis nu visam sa il primesc dar iata ca n-am dat gres cu ‘Syno list’. 😛 Multumeeeeesc mult inca o data!

2. Deschide-o la pagina 123.

“Plexus” are destule pagini asa incat ramane! Deschid la pagina 123 si vad ca intreaga pagina e acoperita de monologul unui personaj – O’Mara.

3. Găseşte a 5-a propoziţie/frază.

“Habar n-am avut, pana cand nu a venit un gardian de la ospiciul de nebuni sa il ia indarat de unde evadase”.

4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni.

“Jur pe Dumnezeu cel Sfant ca era individul cel mai normal pe care l-ati vazut vreodata, vorbea perfect normal, se purta absolut normal. De fapt, asta era problema lui – era mult prea normal. Pe vremea aceea eu eram pe janta si prea demoralizat ca sa caut macar de lucru. El avea o slujba de vatman pe linia Read Avenue.”

5. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.

No way! 😀

6. Dă mai departe leapşa la alţi 6 prieteni.

Dau leapsa la: Deea , Carmen si celor care vor mai dori. Enjoy! 😉

Leave a Reply

