Ma man!…

Replici din filme…Ce replici din filme v-au marcat, ati retinut, le mai repetati din cand in cand in vorbirea curenta, v-au placut atat incat sa le puneti la status in messenger sau pur si simplu au devenit ticuri verbale? Am vazut “American Gangster” de curand si pe langa rasul cu dinti albi si perfecti al lui Denzel, am retinut si replica: “Ma man!” cu a-ul prelungit astfel incat doar sa insinueze amenintarea zisa in gluma mafiotului-rival. Alte replici? “Nu trage dom’ Semaca, sunt eu, Lascarica!” deja e o clasica… o clasica romaneasca dar zic eu ca este la fel de buna ca “I think this is the begining of a beautiful friendship!” sau ca “After all…tomorrow is another day!” Mai sunt si gesturi pe care le-am retinut: John Travolta in “Face to face” – cum isi lua “la revedere” de la copilasi inainte de “transformare”…; mersul atat de “cool” al lui Sebastian din “Liaisons Dangereux” (folosirea titlului original ma duce cu gandul si la John Malkovich cu fata lui cea diabolica din filmul cu acelasi titlu)…; mana lui Kate Winslet pe geamul aburit al masinii in care se consuma dragostea ei cu di Caprio de pe “Titanic”… eeeh, si sunt atatea! Astept adaugiri! 🙂

One Response to Ma man!…

  1. Smilla says:

    After all, we’ll always have Paris 🙂 – desi n-am vazut Casablanca!!
    si “Two to beam up” din Star Trek
    si “Today is the first day of the rest of your life” din Don Juan de Marco

    si vezi ca ai o leapsa de la mine 🙂

Leave a Reply

