Zile de nastere

O alta luna plina de sarbatoriti. O ocazie sa ne reunim mai des, sa ne distram intr-un club pana mai spre dimineata fara sa tinem cont ca a doua zi trebuie sa fim la serviciu sau sa stam in ‘Que passa’ pana tarziu fara sa tinem cont ca suntem la al catelea (?!?) Salitos… Daca excesul de colesterol iti alimenteaza – asa se pare! – celulele nervoase, alcoolul cica le-ar distruge… Nu stiu cate am reusit sa imi distrug week-end-ul trecut, dar stiu ca le-am distrus si pe-ale altora… Am sustinut conversatii cu ochii arzand si obrajii ca doua becuri rosii, am trecut prin toate starile posibile spre incantarea prietenilor (riiight!), am poreclit oameni pe care de-abia ii stiam numai pentru ca mi se parea mai firesc sa-i cheme asa, am ras de mine si de toti…si cam atat (din care imi aduc eu aminte!)… Nenorocirea cu barurile astea sunt scaunele sau fotoliile… daca s-ar putea dansa ca in cluburi, atunci aburii s-ar evapora mai repede si nici nu ti-ai da seama ca esti “luat” (vorba lui Pittis)… Pe de alta parte, daca dansezi toata noaptea nu apuci sa vorbesti cu prietenii, ci doar te hlizesti tamp la ei… (stii si tu ca e inutil sa incerci sa auzi ceva langa boxe!…). Iar in bar, atunci cand apuci sa si vorbesti cu ei, de fapt te trezesti ca vorbesti mai multe decat ai vrea sau ti-ai imaginat vreodata… si poate nu esti neaparat tipul vorbaret… Se stie: tu ai doar blogoree… 😛 Astept sfaturi despre cum se iese din impas!

Leave a Reply

