Promisiunea

Nu am pretentia ca sunt perfecta sau buricul pamantului (desi de multe ori am avut norocul sa ma simt asa) si nici nu rezolv probleme universului in fiecare zi cand ma duc la serviciu. Stiu! Sunt destul de banala. Dar de cele mai multe ori ma simt bine. Am prieteni si sunt un om norocos. Ma simt bine cu oamenii din jurul meu, nu ma cert (desi poate ar trebui uneori sa fac si asta :P) si incerc sa fiu placuta. Imi place sa fiu in centrul atentiei de cele mai multe ori. Asta e o scrisoare deschisa sau o bucata de jurnal sincer, cum vrei sa o denumesti si in ea vreau sa vorbesc despre iubire. Nu-mi place cand o iubire sufoca, sanctionez atunci cand vad gelozie nefondata (la altii!), nu-mi plac nici depresiile dupa despartiri, nu vreau nici lacrimi. Deci visez ca toata lumea la un ideal. E bine sa ai libertate intr-o iubire, sa zburati impreuna. E bine sa stii ca ajungi acasa seara si te asteapta o fata zambitoare si optimista intotdeauna indiferent de ce s-ar fi intamplat peste zi. E esential sa ai fluturi in stomac atunci cand il vezi si sa nu isi poata lua mana de pe tine. E esential sa simti cum te ia in palme si acolo sa fie cel mai bine. E esential sa te sarute noaptea de “Somn usor!” si apoi sa visezi frumos. E frumos sa iti aduca flori si sa te surprinda cu cadouri fara sa fie vreo ocazie deosebita (si nu, nu sunt “pareri” din vreo revista de femei :P). E frumos sa te respecte si sa iti ofere demnitate. E iubire atunci cand plutesti! Plutesc de 7 ani si mai bine… 😉

2 Responses to Promisiunea

  1. oana24 says:

    “Cine sunt io?”
    Acum 8 luni
    “Sunt economist licentiat. Fac master la ASE. Am mosie in provincie. Imi plac Clejanii. O sa fiu manager. Acum sunt puncher. Stau in gazda la o baba ‘deosebita’ :D. Dar stau in Victoriei, in Bucuresti, si am telefon Nokia.”

    Acum acum
    Sant economist licentiat ( vai’de mama mea).Tot fac la un master la ASE.Am mosie in provincie.Nu imi mai plac Clejanii.Nu o sa mai fiu manager.Acum sunt….economist. Am scapat de baba deosebita. Stau in mosie si am 2 telefoane Nokia.

    “Ce vreau io de la viata?”
    Tot acum 8 luni
    “Cand ma fac mare… si n-o sa mai stau pe banii parintilor, mi-ar place (sic!) sa fiu manager de hotel…Vreau statornicie…masina mea, casa mea, farfuria mea… telefon am si chiar unu’ smecher, foarte scump… sunt indragostit de telefonu’ meu… din prima clipa in care l-am vazut! Vreau sa-i iau si o husa tare-de-tot zilele astea… cum iau banii.”
    Acum acum
    M-am facut mare si stau in continuare pe banii parintilor. Mi-ar placea sa fiu musafir. Vreau aceleasi lucruri ….telefoane am , doua , vreau sa le platesc abonamentele …cum iau banii, ca doar de telefon imi ajung.
    “Ce-am facut in ultimul timp?”
    Acum 8 luni
    “Deocamdata sunt puncher ca sa am un ban de cheltuiala in Bucuresti, la facultate… oricum parintii inca ma ajuta mult dar io nu pot sa ma abtin sa nu cheltui… Uite…in uikendu’ asta, cu targu’ de turism….a fost foarte misto – m-am incarcat de pliante, o sacosa plina, plina….dar am si cheltuit… chiar stiai ca in Grecia sunt meniuri la restaurant in romaneste?!?!?! Am fost acolo… e foarte frumos, am avut o vacanta de vis… multi romani in Grecia…daca vrei vreodata sa te duci, sa ma intrebi pe mine cum-si-ce-fel! Si acum pentru scoala o sa fac o prezentare frumoasa despre Spania din pliantele de la targ.”
    Acum acum
    Deocamdata sant economist ca sa imi platesc abonamentele. Uite ….azi, am primit „botezul” de la noii colegi ( defapt de la bosorogii care inca mai lucreaza cu spor si truda) …mi-au pregatit niste greseli intentionat ca sa imi arate ca nu o sa pot niciodata sa aspir si sa mai si ajung intr-o pozitie mai inalta decat sant acum.tot azi ma gandeam la viata de puncher  si la Grecia si la telefoanele Nokia cu abonamentele neplatite si la Masterul de la ASE.E iubire atunci cand plutesti??? azi am „plutit” toata ziua, inseamna ca am iubit?!

  2. aiaciu says:

    pupam creierul ala de economist… :)))

Leave a Reply

