recovering

I’m on track again! Dovada: m-am dus la ikea in weekend. Pentru prima data, dar cum se spune: mai bine mai tarziu decat niciodata… nuuu?!?! Stiam dinainte ca o sa imi placa. Noroc cu prietenii cu care am fost si care au stiut sa ne ghideze prin hatisul expozitiei si sa ne puna creionul scurt si ascutit in mana pentru o riguroasa notare a randului si sectiunii (sic!). J Creionul evident ca m-a fascinat de-a dreptul si de-atunci il port cu mine. Am gasit tot ce-am vrut si ce n-am vrut. Ne-am enervat putin pentru ca unele lucruri nu erau inca disponibile, altele erau inutile si scumpe dar ne placeau, iar din restul am cumparat… J M-au incantat textilele pentru ca am veleitati de mic copil in acest sens. Cateva veri petrecute la ‘mamaie’ la curte au fost suficiente sa ma cucereasca definitiv. Ea lucra pe atunci la fabrica de textile si aducea acasa tot felul de mostre: lucitoare, albe, galbene, cu nasturi prinsi in toate formele pe bucatile de material, din panza, moi sau tari, patrate, rotunde…toate astea numai ca sa se joace fata. 🙂 Si nu, nu imbracam papusile, ci faceam doar colectie. Eram un mic psihopat care strangea materialele numai ca sa le poate admira si mangaia din cand in cand, pentru propria lui placere (“Colectionarul” lui Fowles citit mai tarziu, m-a copiat putin :P). Cand a venit vremea cuceririlor, mi-am pus toate materialele in cap…numai, numai m-o vedea baiatul din vecini…cu care pana atunci eram doar tovarasi de pozne… Eram deci la faza Bridget Jones…brrr…Eeeh, dar acum am ales cuminte niste perdele pentru camera si m-am mirat de culorile mobilelor, visand la o casa mare, inalta, in alb si pe-afara si pe dinauntru…Am incercat chiftelutele suedeze si somonul in sos de mere pentru ca am avut noroc sa gasim o masa libera. Lume foarte multa acolo de parca toti s-ar fi hotarat in acelasi timp sa isi mobileze casele si de parca ikea ar fi singurul magazin de gen. In rest? Frig afara si cu atat mai cald si mai frumos in casa… 😉

Leave a Reply

