“Viata lui Pi”

De cand m-am intors din concediu, am inceput sa citesc “Viata lui Pi”. Avand ragaz pentru lectura doar pe metrou, viata lui mi se pare luuunga, luuunga. E un altfel de Robinson Crusoe, crescut langa animale ca si Mowgli, intelegandu-le comportamentul, caci parintii aveau gradina zoologica, undeva prin India. E un baiat care nu s-a putut decide ce religie ii place cel mai mult si atunci le-a imbratisat si le-a iubit pe toate in mod egal. De multe ori mi se intampla ca viata mea sa curga paralel si asemanator cu cartea pe care o citesc. De la Pi mi-a placut ca stia ca “moartea e invidioasa pe viata pentru ca viata este atat de frumoasa”, ca a descris cum un urangutan poate plange si simti revolta, durerea la fel ca un om si ca si-a dorit atat de mult sa traiasca si s-a luptat cu tot ce-a avut la indemana pentru asta. Pi este povestea unui baiat cu care merita sa te imprietenesti…. 🙂

Leave a Reply

