Bug

Iata ca da! Mustesc de verva, imi fac cuminte aprovizionarea cu “alune” pentru iarna ca sa aveti ce comenta, si trec la filme. N-am mai vazut de ceva timp un film…prea ocupata fiind cu concedii neinspirate (si aici ma refer la vreme!), cu mutari nedefinitivate (reamintesc desigur, cutiile!), cu banii de necheltuit (pentru ca au fost putini si s-au dus necalculat de repede!)… Dar si cand am avut ocazia sa mergem la film, ni s-a oferit o “sansa extraordinara”! 😀 O sala de cinema a Multiplex-ului de care ti se lipeau adidasii atat de tare incat a durat o ora cel putin – dupa ce am “scapat” de-acolo! – pana n-am mai simtit ca imi iese incaltamintea din picior atunci cand calc, din cauza lipiciului ramas pe talpa. 😀 Niste “vecini-spectatori” chiar din sala respectiva, venisera la cinematograf probabil numai ca sa aiba ocazia sa vorbeasca la telefon (ma gandesc ca n-or fi gasit un alt loc mai bun pentru semnal in tot Mall-ul! :P) si sa destainuie necunoscutilor ghinionisti din preajma lor (in speta, noua!), de ce fel de comentarii inteligente pot fi in stare. Ah, si vreti sa stiti si despre film cateceva, nu?!?! Sincer, eu nu prea as mai vrea! Am plecat dupa o ora (cel putin!) in care cu stoicism am indurat cele de mai sus, doar in speranta de a ne speria cativa gandaci in film. Gandacii s-au lasat greu – ca niste vedete indelung curtate, cu ifose! – au aparut doar cateva secunde, facand “playback”, dar am aflat lucruri utile despre cum e cu NASA, CIA si soldatii din Irak, si mai ales viziunea unui schizofrenic despre toate astea; am putut-o “admira” pe Ashley Jude incercand un rol serios – din pacate, s-a uratit degeaba in film pentru ca nu l-a putut salva sau chiar asa arata acum?!?! – si am clacat inainte de final… am “ucis in fasa” probabil “visul maret” al regizorului si/sau scenaristului acestei “opere indraznete” despre “omul gandacilor”… si NU ne cerem scuze! Multumesc! 😀

Leave a Reply

