Ganduri

Daca ieri am avut numai ganduri sumbre – o parte din cauza vremii, si apoi din cauza pierderii lui Pittis… azi s-a mai insorit si pe strada mea. De azi incepem sa ne mutam lucrurile in casa noua si asa am preocupari multe si noi care sa ma scoata din marasm. Ieri m-am intalnit cu tata. Un mare gol s-a deschis in fata mea, nu cred ca o sa il poata umple vreodata….a trecut prea mult timp, prea multe peste noi si putine care se mai pot indrepta. Astfel imi iau adio in gand de la un parinte. E trist dar e singura cale. Sa revin deci la gandurile sumbre? Trebuie sa spun cateceva si despre ele pentru ca m-au chinuit destul noaptea trecuta. Cand eram mica, si bunicii dormeau iar eu ramaneam uitata pana tarziu la televizor, la un film din care oricum nu intelegeam mare lucru, aveam momente in care ma cuprindea frica – o frica rea si scurta. Am tinut-o minte pentru ca dupa ce m-am marit am recunoscut-o in frica de moarte. Moartea iti ia tot si cel mai cumplit este cand iti ia dragostea. Uf, dar gata! Sa vorbesc si de soare, de curcubeul care se arata dupa ploaie. Dimineata, mi s-a descarcat brusc si mp3 player-ul si astfel am ramas cu zgomotul din metrou pe care de mult timp il ignoram multumita tehnologiei. A fost cel putin ciudat. Ieri am avut o alta parere de rau cand mi s-a reprosat ca n-am tinut jurnale in calatoriile pe care le-am facut. Ar fi fost frumos intr-adevar. Dar m-am decis ca o sa tin de-acum incolo si mi-a venit o idee de surpriza. Vin nunti saptamanile astea, iar intre timp – altii se despart. Ma impart intre mine si iubirea mea. Totul e bine.

Leave a Reply

