Inceput de jurnal…

Stiu ca unii erau nerabdatori… (hmm!) asa ca m-am decis sa imi incep jurnalul. Mai intai sa vi-l prezint: Jurnalul meu este un barbat. Numele lui este necunoscut (inca nu m-am putut decide… :D)… dar sa-i zicem ca americanii: John Doe. John Doe fumeaza. Ce ma enerveaza la el atunci cand fumeaza e faptul ca isi tuguiaza atat de mult buzele pana devin albe, iar pometii – doua gauri…. trage tot timpul cu sete din tigara… ii place la nebunie gestul si banuiesc ca se crede foarte sic… Da! Jurnalul meu este cam narcisist… Si John Doe nu se opreste aici… are si maini – chiar doua…si e mandru de asta (desigur!), cu degete lungi – desi nu sunt neaparat preferatele mele – si cu unghii de femeie. Ii place mancarea chinezeasca si se enerveaza atunci cand gresesc si trebuie sa tai. Marturisesc ca l-am mai folosit drept jurnal si in alte epoci ale sufletului meu. Scriind in carnea lui era foarte dificil sa nu-l ranesc de multe ori… asa ca a ramas cu  multe zgarieturi si taieturi pe corp, dar si le poarta mandru…. sunt ca niste tatuaje pentru el, pentru ca asa a ales sa fie. 🙂 Mie imi place foarte mult mai ales cand incep un capitol nou… cum toate inceputurile sunt incitante, si John Doe al meu devine entuziast… imi mangaie parul si isi ofera carnea cea mai buna…E un ritual de fiecare data.

Capitolul 1: “You know I’m no good”

Dragul meu jurnal, de cateva zile e ziua mea…. a inceput de joi si se va termina luni probabil. Ador sa fiu in centrul atentiei… ma simt ca la un concert, cand te arunci de pe scena si toate bratele se intind spre tine, toti ochii te urmaresc… iar tu plutesti si te lasi pipait pentru ca ai incredere in ei. Am prieteni si toti sunt misto. In dictionar gasesti poza lor la “prieteni misto” –  ca sa folosesc un cliseu american faimos (am vazut ca se tot poarta :P). Sunt foarte bogata in acest sens (asta cred ca e un cliseu romanesc, nu?)… Uf, ca sa terminam cu asta odata: sunteti cel mai frumos cadou de ziua mea. 🙂

Leave a Reply

