Marturisire

De obicei seara iti vin tot felul de ganduri, de fapt de obicei seara imi vin mie tot felul de ganduri. Noaptea e mai fertila. Ganduri pe care dimineata sau in timpul zilei, le pierd…ca si cum as fi brusc lovita de amnezie… Ganduri pe care nu e bine intotdeauna sa le impartasesti. Desi poate de multe ori simti nevoia si n-ai cui. N-ai cui, nu din lipsa de prieteni sau de ascultatori empatici, ci pentru ca de fapt n-ai cum. Si ca sa ies din tot labirintul asta de cuvinte… vroiam sa va zic la ce m-am gandit eu azi-noapte… – asta ca sa intaresc inca o data opinia celor care nu sunt de acord cu blog-urile pentru ca li se pare stupid sa citeasca “ce viseaza unii noaptea si se trezesc sa scrie ziua” (sic!)… Asadar, m-am gandit ca ar cam trebui sa incep sa scriu un jurnal pe bune, sa las convenienta la o parte, sa nu ma mai pierd in lucruri – care de altfel imi plac si sunt ok de impartasit… dar care nu inseamna tot ce as vrea eu sa comunic -, ca este evidenta lipsa mea de curaj in acest sens pentru ca totul s-ar transforma in ceva mult prea personal si personajele despre care as scrie sunt inca in viata (cel putin majoritatea :D). Si mi-am dat seama ca un astfel de entuziasm si hotarare ma cuprind exact atunci cand trec printr-o schisma a sufletului, si decizia trebuie luata mai mult rational… pe cand eu sunt o fiinta mult prea instinctuala si mi-e nefiresc sa gandesc altfel. Si cred ca as scapa de chinul autosugestiei in sensul pe care mi-l arata ratiunea, daca m-as apuca de un astfel de jurnal. Ar fi un tip de vindecare. Dar iata ca… vine dimineata, curajul ma paraseste, ratiunea pune stapanire pe ganduri si totul se reduce la o marturisire voalata a unei dorinte de marturisire. De acum ori nu mai scriu nimic, ori voi scrie tot.

One Response to Marturisire

  1. dalidali says:

    ai putea sa ai un astfel de jurnal dar sa nu-l arati la nimeni. ptr asta nu-ti trebuie curaj. si sa stim toti de el. sa fim curiosi despre ce ai scris despre noi. si cand te vei duce…..la doamne-doamne…o sa-l lasi si tu mostenire. om il faci pe mostenitor. va fi foarte valoros jurnalul asta al tau. oricum….vom muri toti de nerabdare sa-l citim. adica-ti vom ruga de “sanatate” toti. sic! muhahaha!!!

Leave a Reply

