Cum a fost?

Mesaj dinainte de nunta:

“Te felicit pentru pasul pe care il vei face in curand si sper ca viata voastra sa va fie incununata de fericire in doi. Stiu din experienta ca aceasta este alegerea perfecta si sper sa pretuiti amandoi si sa va bucurati nespus de fiecare moment petrecut impreuna. Nu stiu unde ar trebui sa ma opresc cu urarile de bine, mi-e sufletul plin de admiratie si bucurie. Nu m-am gandit niciodata la cum s-ar desfasura ziua unei cununii. Am vazut in filme ca pregatirile de nunta sunt minutioase si complexe, ca miresele sunt emotionate. Imi imaginez candoarea in alb si mireasma florilor de primavara, forfota de veselie si aerul imbatator. Sunt convinsa ca vei avea o senzatie minunata de implinire. Sper sa ai o luna de miere de mai foarte parfumata la Roma si sa te gandesti ca traiesti in ritmuri de poveste. Fericiti sunt aceia a caror viata este scaldata intr-o iubire linistita.

Mesaj dupa nunta:

“Am tot vrut sa va scriu, dar niciodata nu stiam ce as putea sa va zic. Ma bucur ca n-am facut-o inainte de nunta voastra si o fac acum…In ultimul an am tot fost la nunti, botezuri…care mai de care, dar cred ca n-a fost una la care sa ma simt atat de bine cum m-am simtit la voi…A fost superb si cand zic asta nu pot sa ma gandesc decat la muzica pe care ati avut-o, la cat de naturali ati fost voi, la cat de “normal, simplu si frumos” a fost totul.  Cred ca n-am mai dansat cu atata pofta si pe tocuri de foarte mult timp! eu una, m-am simtit excelent. Ati fost asa scumpici, numai dragostea care va uneste a facut ca totul sa fie asa …N-am mai vazut mireasa atat de vesela si de fericita ca Alexandra, iar Dragos era f scumpic cum statea si “monitoriza” tot ce se-ntampla, nu cumva sa nu  fie ceva in regula 🙂 Si la sfarsit, cand i-au pus Alexandrei baticul, cred ca erai emotionat, nu-mi dau seama ce era in mintea ta…dar te uitai asa ganditor la ea si fumai tacticos. Cat despre Alex, draguto, nu stiu de unde Dumnezeu ai atata energie, ca m-ai speriat! de fapt m-ai frustrat….ai fost incredibila, jur! Va doresc sa fiti fericiti si sa va iubiti mult mult mult…sa fiti mereu jumatici asa ca acum! Oricum, cred ca sunteti printre putinele cupluri care  sunt sufletele pereche, asa ca ….sunt fan Alex&Dragos!”

Mesajul meu:

“Am simtit intr-adevar ca fost un moment special, de gratie … am fost surprinsa de rapiditatea cu care m-au coplesit emotiile si cu care s-au derulat lucrurile dar in tot acest timp am incercat sa nu se vada decat buna-dispozitie si zambet. Au trecut usor emotiile pentru ca am avut oameni dragi in jurul meu, am dansat mult dar mi s-a parut ca a durat putin, am cantat, am chiuit, am topait, m-am prostit, am ras, am baut, am plutit … am fost tot timpul inconjurata de iubire … stiu asta … 🙂 Multumesc!”

3 Responses to Cum a fost?

  1. chrismilla says:

    foarte frumos! va pup! 😡

  2. Mada says:

    Pupici si casa de piatra. Am aflat de nunta acum vreo cateva zile, de la Moshu, dar nu am avut timp sa citesc pe blog si sa transmit felicitarile de rigoare 😛

    Multe imbratisari si sa auzim numai de bine!!!

  3. aiaciu says:

    Multumesc mult 🙂

Leave a Reply

