Pofta Buna la Tanase!

Acum ceva timp (nu foarte mult :P) m-am decis sa incerc si teatrul de revista Tanase…atat de mult laudat de bunica mea…:D Si asta nu neaparat pentru ca as avea foarte mare incredere in gusturile ei, dar inca imi amintesc de revelioanele petrecute in fata televizorului cu Arsinel si Stela inainte de ’89 si de ce sa nu o spun: imi amintesc cu drag desi eram destul de mica. Ei bine, am nimerit la o “piesa” numita “Pofta buna la Tanase” cu Cristina Stamate si Nicu Constantin. Nu stiu cati vor recunoaste aceste nume…dar am incredere in media noastra televizata de dupa revolutie ca a reusit cat de cat sa reaminteasca si mai tinerilor dintre noi de generatia respectiva. Oricum, fie ca-i stiti sau nu, vreau sa va vorbesc de un teatru de revista trist, cu putini spectatori – in general cu media de varsta de peste 50 de ani – , un de un spectacol cu glume rasuflate, cu cantecele lui Gabriel Dorobantu (sic!) pe banda, cu mult balet de cabaret si sclipici mult si ieftin care pe cat iti lua ochii cu atat mai mult te intrista. Inteleg ca acest gen de spectacole aveau multa priza la public inainte pentru ca puteau trasnmite mesaje in mod subtil despre comunism si teroarea de atunci. Dar astazi e mult prea scump biletul si mult prea putin capeti de banii respectivi. Asa ca va recomand sa ramaneti la Stand-Up Comedy! 🙂

Leave a Reply

