Si acum trecand la lucruri serioase…

“De ce “blog”? Ce e aia? De ce sa stau sa citesc “tampeniile” unora sau altora, despre ce-au mancat ei de dimineata si ce-au mai facut pana la finalul zilei? Ca ce chestie? Pfuah! Pierdere de vreme! Clar nu ma pasioneaza!” sunt pe scurt cateva din comentariile unor prieteni de cand am inceput sa imi atasez link-ul de “wordpress” la YM sau in fine, chiar de cand am inceput cu Yahoo 360. Un gen de raspuns – care descrie posibilul mobil al “scriitorilor” de blog-uri – poate fi “grafomania” lui Kundera (l-am mai postat candva):

 “Irezistibila proliferare a grafomaniei printre oamenii politici, soferii de taxi, printre lauze, amanti, asasini, hoti, curve, prefecti, medici si pacienti imi demonstreaza ca tot omul, fara exceptie, poarta in sine un virtual scriitor, drept care intreaga specie umana ar putea cu deplina indreptatire, sa coboare in strada si sa strige: Suntem cu totii scriitori! Caci fiecare sufera la gandul ca dispare neauzit si nebagat in seama, intr-un univers indiferent si de aceea tine cat mai e timp, sa se transforme in universul propriilor sale cuvinte.” 

Una din motivatiile mele personale este faptul ca sunt lucruri in jurul meu de care ma entuziasmez – pentru ca “la vie est rose”
– si pe care simt nevoia imperioasa de a le impartasi tuturor pentru ca merita cunoscute. De ce sa nu se bucure si altii? Sau invers, uneori sunt lucruri care ma sufoca si atunci scap de ele prin scris. Nu stiu daca fac bine sau nu. Dar si in cazul blog-ului se poate aplica “principiul telecomandei”. Asa ca: “Enjoy!” daca aveti chef si va nimeriti pe-aici, sau click “x” si gata.

Leave a Reply

