Din vorbele unui puncher intelept

“Cine sunt io?”

“Sunt economist licentiat. Fac master la ASE. Am mosie in provincie. Imi plac Clejanii. O sa fiu manager. Acum sunt puncher. Stau in gazda la o baba ‘deosebita’ :D. Dar stau in Victoriei, in Bucuresti, si am telefon Nokia.”

“Ce vreau io de la viata?”

“Cand ma fac mare… si n-o sa mai stau pe banii parintilor, mi-ar place (sic!) sa fiu manager de hotel…Vreau statornicie…masina mea, casa mea, farfuria mea… telefon am si chiar unu’ smecher, foarte scump… sunt indragostit de telefonu’ meu… din prima clipa in care l-am vazut! Vreau sa-i iau si o husa tare-de-tot zilele astea… cum iau banii.”

“Ce-am facut in ultimul timp?” 

“Deocamdata sunt puncher ca sa am un ban de cheltuiala in Bucuresti, la facultate… oricum parintii inca ma ajuta mult dar io nu pot sa ma abtin sa nu cheltui… Uite…in uikendu’ asta, cu targu’ de turism….a fost foarte misto – m-am incarcat de pliante, o sacosa plina, plina….dar am si cheltuit… chiar stiai ca in Grecia sunt meniuri la restaurant in romaneste?!?!?! Am fost acolo… e foarte frumos, am avut o vacanta de vis… multi romani in Grecia…daca vrei vreodata sa te duci, sa ma intrebi pe mine cum-si-ce-fel! Si acum pentru scoala o sa fac o prezentare frumoasa despre Spania din pliantele de la targ.”

Leave a Reply

