Dans

“Dans: standard, latino, liber… oricum. Dans: emotie transpusa in miscari. Dans: bucurie pe muzica. Dans: libertate. Dans: posibilitatea sa fii altcineva. Dans: frumusete, rapiditate si logica. Dans: relaxare.”

Sigur! Asemenea platitudini poate insirui oricine fara sa determine in final pe cineva sa se apuce de dans. Post-ul asta nu mi-a placut din prima clipa in care l-am scris dar l-am lasat asa pentru ca n-am putut sa descriu altfel bucuria dansului. Si apoi m-am gandit ca mai bine dau niste exemple concrete… poate macar ele sa faca ce n-am reusit eu: sa arate bucuria… Asa ca luati aminte la: Ginger and Fred,  Shall We Dance?, si desigur clasicul “Dirty Dancing” :D. Enjoy!

2 Responses to Dans

  1. Sabau Ioana says:

    Nu toata lumea simte dansul…:)

  2. aiaciu says:

    Sunt de acord. Ma simt cam prost pentru ce am scris mai sus deoarece n-am reusit sa transpun bucuria pe care o simt in timpul dansului. Pe vremea acestui post, luam lectii de dans… intrasem intr-o lume fascinanta a initiatilor si eram asa incantata incat vorbeam intruna numai despre asta. 🙂 Acum imi doresc mult ca baiatului nostru sa ii placa dansul, sa il simta.

Leave a Reply

