Traiesc occidental sau balcanic?

“Traiesc occidental sau balcanic?” – intrebarea mi-a venit in minte atunci cand am citit comentariul lui Mih referitor la un subiect “mai vechi” (birocratia)…si imediat mi-am dat seama ca e o trasatura pur balcanica sa te indoiesti de ceva la prima “furtuna”…(Mih poate fi asa cand vrea). Asa ca am incercat sa imi imaginez macar o situatie balcanica de care ma lovesc zi de zi si am gasit mai multe, dar aici o voi descrie pe cea mai relevanta: dimineata in autobuz (pentru ca nu am nici masina nici carnet…deocamdata) ma confrunt cu mirosul si graba inutil-balcanica a colegilor mei de moment (as vrea sa zic: “de suferinta”, dar mi-am dat seama in timp, ca pentru ei nu exista “suferinta” mai mare decat sa NU impinga sau sa NU se certe intr-o zi, din pricini iscate tot de ei sau pentru unii, sa se spele pe dinti inainte sa iasa din casa), iar dupa ce ca drumul mi-a fost insotit de asemenea satisfactii si mirosuri, inevitabil intarzii la serviciu…Apoi am incercat sa imi imaginez cel putin o situatie occidentala care sa se repete cu aceeasi rutina ca cea dinainte descrisa…Hmm, inca ma gandesc la ea…

Leave a Reply

