Descoperiri

Intr-un exchange cultural cu un vechi/fost/bun coleg de munca (sic!) si intr-o zi cand la serviciu nu era aproape nimiq de facut (hm…scurta zi!…), l-am descoperit pe: Henry Chinaski…si de fapt, mi-am descoperit si rabdarea – pe care nu credeam in veci s-o am… – de a citi o intreaga carte (cca 200 de pagini) in format electronic. Si daca tot am facut atatea descoperiri intr-o singura zi, m-am gandit sa le share-uiesc . Anyway, Buk e la fel de sexual ca si Henry Miller in scriere (si descriere ), dar sigur nu la fel de atragator ca el, si cu altfel de nuante in expunere, poate mai direct si mai simplu. La fel de labil si alcoolic ca Tom Waits, traieste carnal si se joaca cu viata de parca ar fi intr-un carusel periculos iar lui nu i-ar pasa. Recomand asocierea citirii lui cu Radio Guerilla (in sfarsit, spatiul biroului arata altfel acum!…).Enjoy!

Leave a Reply

