“Nu toata iarba e la fel”

Asa cum “nu toata iarba e la fel”, nici toti debutantii din proza anului (inca!) 2005 nu sunt la fel. De obicei cand vad cartea unu debutant (mai ales editata de Humanitas) pe langa invidie, imi provoaca indoieli, de aceea se intampla rar sa o cumpar. Acum cateva zile in schimb, am avut o dubla surpriza: am intrat in librarie si cartea lui Alain m-a ales 🙂 Nu stiu daq a fost titlul (care trimite imediat la iarba) sau numele scriitorului, in orice caz m-am surprins cumparand-o si citind-o pe nerasuflate. Mi-am dat seama pe parcurs ca trebuie citita cu mult curaj si fara sa te minti, pentru ca apeleaza la constiinta ta, a cititorului 80’cian. Eu m-am cam “aruncat” in ea si am cazut de sus, exact ca atunci cand tragi prea tare dintr-un joint si esti neexperimentat. Totusi va recomand ambele experiente: sa cititi cartea in timp ce consumati un joint 🙂 Enjoy!

2 Responses to “Nu toata iarba e la fel”

  1. Lolo says:

    De curand, Alain Gavrilutiu a hotarat sa publice liber si gratis pe net cateva din scrierile lui. Se anunta a fi uploadat si un roman, in curand… Blog-ul lui este http://www.madcortex.wordpress.com sau ii puteti scrie la mad.mad.cortex@gmail.com

Leave a Reply

