La vie en rose

Stiu ca toata lumea vorbeste despre “300” ca si cum ar fi ultima descoperire in materie de film si animatie. Si e foarte bine, e o poveste impresionanta si bine realizata. Eu va recomand in schimb un alt film: “La vie en rose” (sau “La mome”) – viata lui Edith Piaf… La a cata ecranizare? – ar putea sa se intrebe scepticii … Nu mai conteaza pentru ca este una dintre cele mai bune. Rolul facut de Marion Cottilard este excelent! Te face sa o cunosti pe Edith Piaf cu toate simturile pe care le ai la indemana. Te impresioneaza pana la lacrimi, ca apoi sa iti rada in nas si sa te faca sa crezi ca e fericita la culme. Daca nu ati fost niciodata fan al chansonette-lor sau al lui Edith Piaf, dupa acest film o sa deveniti. Lasati-o pe “Micuta Privighetoare” sa va incante. Nu veti regreta nimic! 🙂

8 Responses to La vie en rose

  1. albastra says:

    nu gasesc filmul asta neam.
    imi doresc sa’l vad de mult timp, si`l caut…da`… nu`i…. spune`mi si mie te rog de unde l`ai luat. torent/hub si sa`l downloadez si eu. ms anticipat

  2. aiaciu says:

    eu am fost la cinematograf de l-am vazut…apoi am incercat si eu sa il gasesc pe retea si intr-adevar nu a aparut. oricum e un film pentru care merita sa dai bani sa il vezi 🙂

  3. albastra says:

    stiu ca e prea misto, si tocmai de ala il caut in disperare..
    nu`i nici pe torente, nici pe huburi… 😐 iar la cinematografele din oras n`a rulat, si nu ruleaza… sunt cu okii pe ele 🙂

  4. aiaciu says:

    a rulat la un moment dat in cinematografe…acum probabil a devenit prea “vechi” si din cauza asta nu mai apare…eu am fost in luna martie la “hollywood multiplex”.

  5. albastra says:

    poate o ajunge si-i urbea mea 🙂

  6. Stas Sushkov says:

    1. http://thepiratebay.org/tor/3683978/La.Vie.En.Rose.2007.iTALiAN.MD.CAM.XviD.GOLD.NONSOLOTORRENT
    Asta pentru torent

    2. A vazut care-va “Lost in Translation”?

  7. albastra says:

    @ stas sushkov
    mersi mult, l`am pus la dld.
    n`am vazut filmul Lost in Translation

  8. aiaciu says:

    Am vazut “Lost in Translation” si mi-a placut mult de Bill Murray…e foarte cool acolo…Ca si in “Broken Flowers” dealtfel. Vi le recomand pe ambele… se gasesc sigur fie pe retea, fie pe torent 😉

Leave a Reply

