Kundera

Am trecut la Kundera cu lectura si cred ca va dura o perioada, va fi perioada-Kundera pentru ca m-am indragostit de scriitor, asa cum am fost indragostita si de Eliade in liceu, dar altfel…pentru ca fiecare iubire e altfel. Mi-l imaginez pe cehul Milan jucand in hora comunistilor praghezi si apoi fiind alungat din ea chiar de acestia. Mi-l imaginez pe cehul Milan, in blugi si tricou, sfidand cu dezamagire cerul comunist al Pragai, de la distanta utila pe care si-o luase fata de orasul mult-iubit, mutandu-se la Paris. Mi-l imaginez pe cehul Milan scriind si eliberandu-se de toate astea. Il vad acum pe Ruzicka, cehul intalnit anul trecut in munti, ca o replica peste timp a lui Milan, vindecat de ranile trecutului dar pastrandu-si timiditatea si aceeasi acceptare tacuta in fata dezamagirii (vremea nu a tinut cu noi pe timpul drumetiei).Cititi-l pe Kundera!

Leave a Reply

