Get ready for party…

Oooh, da! Ma marit!… 😀 Cine s-ar fi gandit ca o sa ajung sa surfez pe tot felul de forumuri sufocate de gagici – viitoare mirese, sau ca o sa stau pe net cu orele ca sa imi dau seama ce fel de husa se va potrivi la culoare cu sala, sau in cautare de invitatii cat mai potrivite tot cu sala, sau sa imi fac griji legate de cum o sa fie meniul, servirea, muzica … In nici un caz eu! Dar iata-ma-s … si ma uimesc pe zi ce trece ca m-a prins febra pregatirilor, ca sunt foarte incantata ca mi-am luat rochie si ca e cea mai frumoasa :D, ca ma duc la cumparaturi pentru tot felul de maruntisuri cu care inainte nu eram de acord, ca ma aprind in discutii despre tot felul de superstitii/traditii care mi se par stupide, etc… Dar banuiesc ca cei care ma cunosc chiar s-ar fi asteptat sa fac toate astea inca dinainte de a le incepe si in ciuda faptului ca eu sustineam cu totul altceva … Astfel ca de la o nunta simpla, neconventionala in “La Scena”, gandita in camere separate am ajuns la o nunta clasica in Sala Gotica, cu marmura si arcade inalte, de la bufet am ajuns la mese intinse, de la atmosfera de club am ajuns la atmosfera clasica, de la decoruri decadente am ajuns la decoruri de bal regal…in loc de biserica mica din fata blocului am ajuns in Gradina Icoanei pentru ca e mai mare, de la cativa oameni invitati am ajuns la tot cartierul, de la o stare de bine, relaxata am ajuns in ultimul hal de nervi, visez noaptea…ca ma duc la coafor, ca port pantofi cu toc inalt, ca ma machiez, ca am corset, si voal, si diadema, si unghii facute, si….ma trezesc buimaca! Uh, poate fac cumva si lipsesc… 😛

Leave a Reply

