Colegi de drum

Doar de cateva zile merg spre serviciu cu metroul si deja mi-am facut noi colegi de drum (definitie pentru nestiutori: “colegi de drum”=acei oameni cu care te intalnesti invariabil pe mijloacele de transport in comun din Bucuresti, zilnic, de obicei in drum spre serviciu, cu care nu te cunosti, dar cu care in timp, ajungi sa te saluti din ochi sau printr-un zambet timid…semn de recunoastere…)…Sunt primii colegi de drum care imi plac si e prima data cand am parte de un cuplu…ma intalnesc cu ei tot timpul la 8:30, la statia de metrou Victoriei. 
 El: cu ochelari (de unde si ticurile nervoase ale fetei pe care incearca sa le mascheze prin alte gesturi), cu fata alungita incadrata de sprancene negre, groase, foarte slab si tot timpul imbracat in haine largi, tenisi si geanta mare purtata pe umar.
Ea: micuta, imbracata in acelasi stil ca el, dar parca potrivindu-i-se mai bine decat lui, cu parul scurt, tuns inegal. El: programator (merge cu metroul pana la capat, asa ca sigur munceste 8 ore intr-una din halele din Pipera, intesate de calculatoare, in zumzetul tastelor). Ea: ceva mai boema (deocamdata nu mi-am dat seama de domeniul in care lucreaza, deoarece coboara la Aviatorilor ). Amandoi au verigheta, isi fac gesturi tandre, si mesteca “ciunga” cu blazare . Amandoi foarte receptivi, deoarece am stabilit repede o legatura cu ei: dupa doar cateva astfel de intalniri ne salutam din priviri, zambind. Ca sa aveti termen de comparatie: cu “colega de drum” de pe 182, de abia dupa cateva luni am inceput sa ne salutam timid…dar tipa oricum se vedea ca e mai intepata…Asa ca astept cu nerabdare evolutia noii mele relatii .

Leave a Reply

