Chestionarul lui Proust

1.Principala mea trasatura – iubirea de oameni
2. Calitatea pe care doresc sa o întîlnesc la un barbat – demnitatea
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie – inefabilul
4. Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei – sinceritatea
5. Principalul meu defect – neatentia
6. Îndeletnicirea mea preferata –-cititul
7. Fericirea pe care mi-o visez – publicarea propriei carti
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – singuratatea
9. Locul unde as vrea sa traiesc – oriunde as fi inconjurata de iubire si prieteni
10. Culoarea mea preferata – galben
11. Floarea care-mi place – floarea-soarelui
12. Pasarea mea preferata – vrabie
13. Prozatorii mei preferati – Dickens, Eliade, Kundera, Miller, Calinescu…
14. Poetii mei preferati – doar Nichita m-a atins…poezia nu m-a atras niciodata
15. Eroii mei preferati din literatura – David Copperfield, Idiotul, Don Quijote
16. Eroinele mele preferate din literatura – Scarlett O’Hara
17. Compozitorii mei preferati – Mani Gutau (“Urma”)
18. Pictorii mei preferati – Gaugain, Dali

19. Eroii mei preferati din viata reala
-nu mai am

20. Ce urasc cel mai mult
-URA

21. Calitatea pe care as vrea s-o am din nastere
-actoria

22. Cum as vrea sa mor
-brusc, sa nu imi dau seama

23. Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgenta
-ale mele

24. Deviza mea
-“Bucura-te de fiecare clipa!”

Leave a Reply

